I'v made up my mind

Moorniing, eller aah klev upp för kanske en timme sedan men har inte kunnat få tag i dator förän nuu^^^
Iallfall så planerar jag och Maja att fara ut och rida snart, hon ska bara käka frukost och sånt och sen far vi iväg och checkar ridvägarna åt höger, tydligen ska det finnas ännu mer åkrar där,spännande spännande!

Ikväll så ska vi fara till Villanäs och städa ur boxarna där och allt sånt, känns halvdrygt men det behövs ju göras!

Imorn ska jag iallfall ta mig ner till stan och träffa Manda, se om han kan fynda nått på mellandags rean och sen behöver man ju hitta något att ha på nyår kanske?(A)

Hahah, igår fick jag iallfall något ryck och bestämmde mig för att klippa håret, kände mig otroligt less på min frisyr eller snarare lugg såå jag efter att ha klippt och tunnat ut ett tag så blev det här slut resultatet!



Det kändes rätt bra igår och det känns rätt bra idag med men vi får väll se haha i värsta fall får jag väll gå till en frissa som får fixa om det:P Det är iallfall ostylat på bilden så jag tror det kan bli bättre om man får styla till det lite(A) Fast fick lite små ångest över att mitt hår känns tunt i längderna igen och Manda försöker övertala mig att köpa löshår... jag har liiite svårt för löshår kan jag ju säga..

Näe nu är det snart dags att dra ut till stallet (exakt 11 steg!!!) och fara ut i det fina vädret seeyaah<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback