You make me smile please stay for a while

Dagens höjdpunkt var ju iallfall julmust på skolan och dagens nedpunkt att det har typ ösregnat hela dan-.-' hmm...vänta man säger inte nedpunkt va? haha iallfall såå har denna dag inte bestått av speciellt mycket, dagarna i skolan är väldigt slappa och jag blev klar med mitt business project idag vilket kändes otrooligt skönt!
Nu har vi bara sista matteprovet imorn men de känns rätt okej ändå,
Börjar bli ganska irriterad att min skoldator inte gör så att det blir stycke indelning på inläggen så allt sitter ihop i en enda klump-.- borde bli gaanska jobbigt för er som försöker läsa!
Sitter iallfall i min säng nu igen som vanligt och har klappat in lite julisar, inte för att de blev de snyggaste paketen jag skådat men de duger heelt klart!
Maja hade ju hästarna idag och jag ska ha de imorn, hoppas på bättre väder och snö iallfall!!
Näe nu ska jag fortsätta slappa framför datorn höörs!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback