Your pain is my pain

Vaken och frukostätande sitter jag nu i köket och väntar på att klockan ska ticka, Är ju istortsett sista skolveckan och jag kan bara säga att det ska bli underbart skönt med lov! Tycker faktiskt att jag har varit duktig det här halvåret och förtjänar lov^^
Iallfall idag blire ju då för mig att ta hästarna, får se hur det går att rida idag eftersom allt fortfarande ser ut som en skridsko bana...Men idag får iallfall Tingis på sig snösulor så nu kan snön bara komma! Ska bli jättekul att få sätta igång henne igen inför 2012s tävlingssäsong!
Har bestämt mig för att det här året ska vi försöka satsa mer och jag kommer försöka rida L:b L:a istället för L:c L:b eftersom det känns otroligt onödigt att hoppa L:c med henne när hon typ kliver över L:b plus att är hon på G finns det ingenting som kan stoppa henne!
Och Lillen ska få gå L:c L:b i år och få mera rutin och sen får vi se hur det går, det skulle ju vara otroligt kul att kunna starta någon L:a med honom i slutet av 2012 men det är ju som sagt läääänge kvar!
Näe ska snart stänga av datorn men vi hörs!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback