And I promised my self that I do anything to make them notice me

Igår då blev det en sväng på stan med Becca då man köpte en concealer, smink borttagningsmedel och en mössa:P Följde med Becca til Citysol eftersom hon skulle sola och sen tog jag Vindelnbussen ut till Hippo för att skura min i stortsett redan rena spilta och sen så gick jag omkring med Jessica som har Astrid och sen så tittade jag lite på deras hoppträning :) Kom hem typ halv 10 så då orkade jag inte uppdatera preciis:)

Idag iallafall så har har jag insläpp och det är fortfarande superkallt men eftersom Lilla Röd ska vila imorn så ska jag fara ut i skogen idag och det lär ju bli i typ tjockis-overallen eller verkligen köra på lager på lager regeln, men de är fötterna och händerna som är värst!!:S

Näe nu ska jag gåå vi höörs pusshejj<3






Super snygg bild!!!

2011-02-16 » 17:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback