Day 15

Dag 15 – Mina drömmar

Jag vet egentligen inte riktigt vad jag har för framtidsdrömmar. Jag vill ju fortsätta med hästar iallfall och ha minst 1 tävlingshäst men det handlar ju om tid och kostnader dåå eftersom jag måste betala allt själv så få gäller de att skaffa sig ett bra jobb så man kan tjäna mycke pengar (Eller gifta sig med en miljonär känns ju inte heller helt fel :P )Men om jag verkligen får betsämma preciss hur jag vill ha det så vill jag bo i ett storthus men ett stall på gården där jag ska ha mina 2 tävlingshästar och sen har jag 4 stycken boxplatser för uthyrning. Det ska finnas ridhus, ridbana, bra skogsvägar , vatten så man kan bada med hästarna och sen jättestoora härliga hagar. Sen så ska jag ha ett jättebra jobb där jag tjänar massa pengar utan att behöva jobba speciellt mycket alls ^^,

Det låter inte heeelt feel va? ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback