Day 22

Dag 22 – Det här gör mig fundersam

Det är mycke som gör mig fundersam... Jag tänker väldigt mycke på sånt och har svårt att släppa saker, som t.ex. om Tingis har varit dum och jättejobbig så undrar jag alltid varför,om det var mitt fel, kunde jag ha gjort något åt de, kunde jag ha gjort de bra igen? Sen tänker jag tillbaka väldigt mycket på saker och undrar ifall allt skulle kunnat ha varit annorlunda. Kanske om jag inte hade gjort Si eller Så så hade det aldrig hänt och det hade aldrig varit så här eller de hade kunnat vara så här då? Om det verkligen finns en mening med allt och isåfall kommer jag någon gång få reda på vad den är? Men jag ska försöka sluta tänka så mycket på sånna saker för nu är det som det är helt enkelt och man kan inte vrida tillbaka tiden och göra om saker..men det skulle vara bra ibland.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback