Don't you let me go

Den här dagen har varit väldigt chill och det känns också som om den har varit evighetslång!
Hade bara A-pass och So idag och sen efter lunch skulle vi tydligen på nån sorts teater så då slutade vi 2 och sen gick jag och Becca på stan ett tag och fikade men jag köpte ingenting faktiskt:) Sen såå for vi hem till henne och chillade ett tag och såg på den nya filmen Burlesqe och den var faktiskt bra, så den var se värd :)
Sen så följde Becca mig hem och sen har jag pluggat lite på Non eftersom vi har prov imorn och jag har typ knappt tittat på den så jag ska nog återvända till den boken...På Torsdag har vi HK prov och jag har inte läst igenom allt än så jag känner att jag måste anstränga mig ikväll och imorn!!

näe nu ska jag plugga lite innan de är bed time såå vii höörs pusshejj<3






vad fick du i födelsepresent?:)

2011-02-09 » 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback