I hope it will find you and remind you

Slutade 12 idag så det blev att fara ut till stallet mitt på dagen där jag hade planerat att rida igenom Tingis på banan. Kan ju säga att det gick åt heelveete och att Tingis mellan namn nu används. The Read Headed Bitch!
Hon var bara allmänt dum och dryg och jag fick typ inte ens hålla i tyglarna när jag skrittade på kort tygel för då stod hon bara och slog mot skänkeln och bockade och små stegrade -.-' Sen när hon slutade dumma sig så kunde vi trava och de gick bara bra men sen när vi fattade galopp så var hon ju allmänt dum och dryyg igen. Hon baara sprang omkring och vägrade ta mig inner skänkel och studsade runt och sparkade bakut och bockade och gjorde konstiga luft språng bytte galopp och sen så skickade hon av mig så de bara rök om de -.-' Hon bara satte sig på baken i galoppen och drog på ett jätte luft språng så jag hamnade framför sadeln och sen så hoppade hon enkelt åt sidan och slängde huvudet på sidan så jag fick mig en flygtur -.-' sen sprang hon omkring på banan ett tag själv och gjorde bakutsparkar och bocksprång och såg jätteglad ut. Sen var det en någon irriterad johanna som hoppade upp på The Read Headed Bitch igen och fortsatte galoppera efter ett tag så skärpte hon till sig ganska bra och då valde jag att sluta och trava av henne och då skötte hon sig då hur bra som helst...Det är sånna här dagar som vi brukar ha mega fight och båda av oss är asförbannade men jag var faktiskt lugn och jagade inte upp mig alls ända tills hon skickade av mig. Då var jag vääldigt irriterad men efter de så skärpte hon sig så de var ju tur för henne:P

Näe vissa dagar förstår jag mig inte på henne alls, men ifall hon alltid skulle vara glad och snäll skulle man ju inte uppskatta det på samma sätt, Man vet ju som aldrig vad hon kan vara på för humör och det är lite kul ändå(A)

nääe nu ska jag nog snart äta middag och sen loovar jag att svara på frågorna jag skulle svarat på igår pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback