I know we can make it, but you have to trust me

Kan ju säga att jag är riktigt super förkyld också:P Har varit de hela helgen och i lördags var det mäst att jag var supertrött och kunde typ inte koncentrera mig, inte ens medans jag red eller skulle rida för huvudet kändes som en seg deg klump och jag blev jätteirriterad på det! Sen i söndags så kände jag mig piggare i huvudet (hehe kanske för att jag hade tagit ipren innan) men jag var jättehes och snorig. Idag är jag seg i huvudet, jättehes, jättesnorig och hostar slem.. myyyyysigt är vad de kallas :S

idag så har Maja Tingis för jag har Moppe kurs så jag kommer inte hinna ta henne och sen ska ju Maja ta henne på tisdag också för de är ju dressyr dagen och sen måste typ maja ta henne på torsdag också eftersom jag har moppegrejs då också..med det är bara de att vi har mentor träff den torsdagen och jag måste gå på båda men jag kan bara gå på en så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa de...

aja, nu ska jag gå och borsta tänderna och peta i mig ipren vi hörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback