I look in to you'r eyes to see what I'v done

Börjar 9 hela veckan så de ska bli sköönt med lite sovmorgon den här veckan, sen slutar vi 2 också så det känns ju riktigt häärligt:)
Idag har ju Maja Tingis eftersom de är Tisdag och jag ska tydligen ner på stan med Becca en stund innan jag måste fara till hippo runt 7 för att skura en spilta inför tävlingen :) Sen funderar jag på att försöka träna när jag kommer hem ifall de inte blir allt för sent. Nu har jag ju latat ihop mig totalt så nu måste jag snart bryta isen och börja träna igen men det tar emot nu faktiskt men jag SKA börja igen!

näe nu ska jag fortsätta äta frukost och sen blire skola vi höörs kanske ikväll om jag hinner pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback