I wonder if you miss me the way I miss you

Den här dagen var faktiskt en bra dag, eller den har varit bra hittills:) Fick sluta typ 1 ½ timme tidigare för att vi inte hade någon engelska så de kändes ju väldigt skönt! Har ju insläpp ikväll så jag ska väll försöka åka ut till Tingis vid 3 och sen så blire att rida på banan och trimma lite dressyr idag så man hoppas ju att hon ska vara på bra humör!:) Enligt Maja var hon lite dryg i tisdags men med min Lilla Röda kan man aldrig veta^^, Men de är väll lite de jag älskar med henne, att hon är så personlig!<3 Hihi ska jag vara ärlig så är vi egentligen ganska lika^^, Vi båda kan verka oskyldiga och snälla men har ett hett temprament och kan snabbt blir riktigt sur och tjurig när de inte passar oss, vilket inte är en jättebra kombination ibland när hon surar och jag surar och båda vägrar ge sig, haha just nu kan jag skratta åt de dagarna men när de är en sån dag så kan man verkligen inte skratta åt de utan då är man bara sur!:P

nääe ska fortsätta chilla ett taag tills jag ska fara och så ska jag kanske se de nyaste avnitt av Vampire Diaries som kommit upp imorse för förra avsnittet var ju bara underbart!!<3






Vad vacker du är!

2011-02-04 » 18:13:12

Såg det nya avsnittet och det var jättebra!!

2011-02-04 » 18:13:52

fin bild!!

2011-02-04 » 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback