If you'r looking for love get a heart made of steal cuz you know that love kills

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh, tävling på lördag och söndag!!!:D

hehe, blev lite hyper där men det ska verkligen bli såååå kul, det får helt enkelt gå som de går och går de åt helvete har vi iallfall försökt och då äre bara att komma igen helt enkelt!:)

Idag dåå for ut barbacka i skogen i typ 40 min och de blev både skritt, trav å galopp. Hade egentligen inte tänkt galoppera eftersom jag red barbacka men kände att jag hittade balansen och då kändes det lugnt men sen så när jag skulle sakta av till skritt igen från galopp så blev hon lite rädd för något och tvärstannade och då hamnade jag snett på hennes manke vilket inte var speciellt skönt men jag ramlade inte av iallafall :P

Har fått mitt tyska prov uppskjutet till tisdag så de kändes skönt att inte behöv stressa då eftersom engelskan på fredag känns väldigt enkel så den blire nog att plugga på imorn(a) har bokredovisning imorn och har inte riktigt bestämt mig än vilken bok jag ska redovisa, kanske eftersom jag inte har hunnit läsa någon bok på länge så får jag ta en bok jag redan läst för typ längesen men de går nog braa ändåå:)

näe nu ska jag sätta på mig ett par mjukisar och gå en sväng med Basse vi höörs pusshejj<3



p.s vi går i skolan 1 vecka till sen har vi sportlov d.s







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback