I'm not alone cuz i'v got you

Blir dåligt med uppdatering idag och förmodligen imorn också men ni får tyväääär stå ut (A) Idag så så ska jag snart fara på hippo och hjälpa lil'siss under dressyrtävlingen hon ska va me på och sen så kommer jag vara kvar där så Mamma och Pappa kommer köra in Tingis åt mig ( Nu när hon skötte sig bra igår så har hon fått tillbaka sitt vanliga namn igen :P ) så då blire hoppträning, sista träningen innan tävlingen och det känns pirrigt och jag vill verkligen att det ska gå bra nu.. sen blire att fara hem och duscha för att fara till Becca och sova där för vi har studie dag på måndag och sen klockan 12 har jag klipptid nere på strömmis och då blire att klippa upp håret så mycke som möjligt och sen ska jag nog kapa minst 10 cm på längden också så vi får se hur det blir :) Sen ska jag ut till Tingis och rida där och sen blire hem och sen ska jag på moppekurs på kvällen mellan 17-19 och sen så blire stallet igen för jag har insläpp, haha sen blire förmodligen att dö i sängen när jag kommer hem :P som nii ser så har jag det jag gör :P

aja, nu ska jag snart gåå men vi höörs när jag har tid pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback