I'm sorry to say you never learned from you'r mistakes

Är sååååå j*****vla trött!! Haha igår somnade jag faktiskt 10 för jag gick och la mig typ kvart i 10 och sen sov jag som en steeeen och det var verkligen sköönt!:)

Idag har jag iallafall varit ute hos Tingis och ridit i skogen och hon är väldigt pigg kan jag ju säga! Tror hon var störd igår för att hon hade överskotts energi för hon vilade ju i torsdags men man kan väll omöjligt hinna sammla på sig så mycke energi på 1 dag? Iallfall så var hon väldigt pigg idag och i traven ville hon mäst dra iväg och galoppera men sen när jag lät henne galoppera var hon jättefin och tog de rätt lugnt men stäckte ändå ut rätt mycke i steget så jag tror hon tyckte de var skönt att få rulla på lite grann :)

Sen så for jag ju till Hippo vid 2 för att det var städdag och nu kom jag nyss hem från städningen och nu ligger jag i soffan och överväger starkt att ta en powernap på nån timma(A)

näe nu ska jag gåå vi hörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback