Step in front of me or stay behind my back

Yääääy bara -20 grader och snö hela dagen idag, typ sommar!! Fast nä! Blev en tur barbacka med Signe och Gaggiz i skogen idag och de gick bara braa:) Blev skritt traav och lite ofrivillig galopp men de gick faktiskt bra ändå :) sen så hade jag ju insläpp och de gick bara braa och nu har jag varit hemma ett tag och typ... ätit(A) ahha men ska snart hoppa i duschen och byta om till mjukis kläder:)

Imorn dåå har Maja Tingis och jag ska på något möte på hippo så jag ska ta bussen ut till Elin på Grubbe vid 4 sen ska jag tydligen äta middag hos de och sen får jag skjuts till hippo med de så det var ju väldigt snällt:)

Näe nu ska jag hitta på nått att göra vi hööörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback