Tell me, tell me cuz I need to know

Imorn ska man altså ha redovisning på miljö arbetet som vi jobbat med hela veckan och kan nästan slå vad om att det kommer gå sämst, men men jag har faktiskt försökt organisera upp våran grupp så de är då inte mitt fel ifall vi failar sönder (A)

Just nu så sitter jag här och käkar kladdkaka och funderar på hur lång tid de egentligen tog innan mitt "jag ska sluta vara onyttig" tog slut för 8964 miljonte gången... men jag ska faktiskt sluta..någon dag(A)

Har fått lite frågor iallfall och jag tänkte att ikväll så kommer jag svara på de frågor jag fått så tills dess är det bara att fråga påå för ni som vill :)

Näe nu ska jag gåå vi hörs nog ikväll pusshejj<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback