There are no place for mistakes in my world

Blev att kliva upp tidigt idag och fara ut till stallet vid 9 och rida Tingis i skogen och hon skötte sig baara braa:) Sen blev det att stressa hem innan man for ner till strömmis med Becca eftersom jag klippte mig och jag kan ju säga att jag typ inte har nå hår kvar längre! mitt hår är nu mera jättekort och jättetuuunt!! trodde typ inte att de kunde bli tunnare än vad de redan var men aja, de växer väll ut snart. Sen så for vi hem till Becca och sen färgade jag hennes hår så nu är hon lite mörkare än vad jag är och hon passar verkligen super i dee!:) Sen blev de då att fara på moppekurs och jaa, kan ju säga att det förmodligen kommer gå åt Hveetee att lära sig alla saker och kunna köra. Det är 8 timmars teori och 4 timmars körning och körningen verkade typ svår när kan förklarade de så jag kommer säkert faila:P Sen var min älskade lilla pappa så duktig och kunde ta insläppet åt mig ikväll för att annars skulle de ha blivit så sent och vad säger man, han har blivit en riktig liten ponny-pappa :D

Näe nu ska jag gåå vi hörs pusshejj<3

FÖRE klippning



EFTER klippning (fail bild meen den enda som finns för tillfället såå)






» tilda

Fin blogg!

2011-02-22 » 08:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback