Turn it up as you always do

Hemma från stan nu med Manda och ikväll ska Manda sova hos mig så de blir assmm!! Mamma tog Tingis idag innan jag han förklara riktigt vad jag egentligen menat men de blev ju också bra. Blev iallafall att käka på Great Easten ( vi är typ stammisar där ) och sen så rullade vi vidare och de blev rätt mycke shopping idag, eller jag spenderade ganska mycke pengar(A) Köpte iallfall ett par "to die for" skor som jag kollat på jättelänge men varit så dyra och u när de var på rea och kostade halva priset var jag bara tvungen att köpa de! Köpte också ett Linne från Gina och någon sorts halsduk och lite underkläder :) Sen köpte jag ett puder på kicks sen, får se om jag orkar lägga upp bilder på shoppingen sen för jag orkar inte göra det nu.
Iallafall ikväll så blire att sitta hemma och chilla och kanske titta på Melodifestivalen:) men vii hörs<3






Söt blogg :D

Allt bra?

2011-02-06 » 10:42:18

snälla lägg upp bilder på shoppingen det är så roligt att se!!! Älskar din blogg!

2011-02-06 » 13:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback