Why don't they ever speak of you now

Tröööööööööööööööött!!

Skolan var endå rätt chill men nu äre däremot inte chill eftersom jag har HK prov imorn och jag ska typ kunna en miljard saker om konsumentkunskap :S har suttit och läst i en bok och skrivit ner saker på papper i ungefär 1½ timme och hjärnan bara snurrar av olika konstiga lagar och köpavtal och skit :S Ska snart fara ut till Tingis som får vila idag och sen när jag kommer hem blire att plugga mer... usch vad de är tråkigt det är att plugga!! Jag behöver ju i stort sett aldrig plugga ordentligen för jag har väldigt lätt för mig i skolan så jag tycker synd om er som har svårt för sig och måste plugga jättemycke för de suger verkligen!! :(

aja, vi höörs kanske senare pusshejj<3






» Fia

Jag har geografiprov i morgon :/ Lycka till med HK!!!

2011-02-10 » 16:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback