Your my river running wild

HK prov idag dåå och jag tror det gick rätt bra ändå :) Eller jag veet inte de kändes ändå ganska bra när jag skrev de såå vi får väll see ur det gick :)

Iallfall så kom jag på nu när jag fick en komentar om de vad jag fick i födelsedags present och de var inte nå mycke men eftersom jag fick att mina föräldrar ska betala mitt moppekort så är det som huvudpresenten :) Fick typ bio grejs och en ny stor väska och en klocka :) men det känns superkul med moppekort och jag ska förmodligen börja på en kurs som startar den 21 februari och då är det 8 timmars teori och 4 timmars körning och sen var de lite annat grejs och det kostade typ 3.6 så det var inte så jättefarligt dyrt ändå med tanke på att vissa vi kollat på kostar runt 5 :) Men de blir säkert suuuper vill verkligen hinna ta så snabbt som möjligt för jag är såå less på att åka buss nuu plus att det känns jättekul^^,

Maja har iallafall Tingis idag och jag har typ legat i soffan och halvsovit och kollat på tv^^,

nääe nu ska jag kanske gå och baka kladdkakkaaaaa vii höörs^^,






Åh din lilla apa , du fick ju nagellack och ögonskugga. så där ja du ska ALDRIG mer få nånting mer än ett dopp i djupskolavan

2011-02-11 » 09:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback