Day 5

Dag 5 - vad är kärlek för mig

Eftersom jag antar att vitsen med de här är att man ska vara ärlig så har jag faktiskt ingen aning. Kärlek är ju som olika för man behöver ju som inte bara känna de för en person de kan ju tillexempel vara att man är kär i sin ny köpta tröja fast de är ju inte riktigt samma sak...men ändå (A) Näe seriöst såååå vet jag inte riktigt vad jag tycker de är, Kärlek är svårt, jobbigt men samtidigt underbart och fint de är en balansgång mellan massa olika känslor och ett litet felsteg kan få en ur balans och man faller. Jag vet inte riktigt vad den är för mig men jag vet att jag inte litar på den.






Hejsan!

Först & främst ber jag om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer!

Men tänkte bara tipsa om min tävling på bloggen där jag lottar ut en Kingsland fleece tröja!

Vill du vara med & tävla?

Här hittar du tävlignen: http://jessiejump.blogg.se/2011/january/bloggtavling.html



MVH Jessiejump.blogg.se

2011-01-29 » 21:25:23

Tävling! - Vinn ett HORSEWEAR underblanket !

http://brusella.blogg.se/2011/january/vinn-ett-horsewear-underblanket.html#comment

2011-01-30 » 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback