Do you hurt the way that I do

Uppdateringen på G här eller?? Har faktiskt inte suttit vid datorn på 2 dagar för jag har haft lite att göra men nuu är jag då tillbaka  :)

Idag iallfall red jag på banan en stund och hon var ganska dryg ibörjan och stod å studsade och bråkade ett tag men efter att försökt ignorera de och bara fortsätta rida på som vanligt så gick de över och hon blev ganska så fin sen när hon kunde slappna av ordentligt. Jobbade inte med något speciellt idag utan jag red mäst runt lite grann å gjorde lite volter å serpentiner å tempoväxlingar så hon skulle bli lite smidig i sidorna och lyssna på både gas å broms å de gick bara finfint! :)

Snart börjar Lets Dance så man får ju hoppas att Helena Lundbäck sitter säkert ikväll dåå :)

men nuu ska jag gåå höörspussehejj<3






Vilken fin häst du har! :D

2011-01-15 » 20:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback