No matter how many times

Godmorgon kan jag nästan säga eftersom jag vaknade klockan 12 idag^^, Deeeet var sköönt! Faaast jag somnade ju typ 2 också^^, Sen så vare bara att kravla sig upp ur sängen och gå en lunch prom med Basse så då vaknade man till å de är faktiskt jättehärligt väder ute!
Maja har Tingis idag och Tingis har fått nya skor idag också:) Jag sjäv funderar på att klä på mig något annat än mjukisdräkten och gå ner till strömpilen och se ifall jag hittar nått att köpa^^, Har typ klädpanik för jag har typ inga kläder!!:O Eller hela garderoben är typ full men det finns inget ändå! Sen börjar ju äckeläckeläckel skolan om 1 vecka och då kan man ju inte gå runt i mjukiskläder hela dagarna...ångeeeeeeesst!!!!
En bra sak är iallfall att vi börjar 12 första dagen så man hinner sova lite^^,

Näe nu ska jag försöka ta tag i den här dagen vi höörs<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback