Turn it up as you always do

Jaaaahhaa detta har varit en allmänt skitdag! Ingenting har gått som jag velat och inte blev de bättre av att man fick smaka på snön under ridturen med Elsa på Greta, fast man fick sig ett rejält skratt så de kanske var bra ändå:P

Asså jag fattar inte riktigt vad som hände egentligen men vi var på väg hem och hästarna var ganska taggade för vi hade ganska nyss galopperat så vi skulle rida in på en stig för att skritta de lite längre och sen precis när vi skulle vända in på stigen så blev hon typ "rädd" för en fläck på marken och slängde sig runt och sen hoppade vi rakt in i skogen som var full av snö och sen så ramlade vi i snön båda 2 så vi gick typ omkull i snön efter att hon hoppat in i den och sen så lyckades jag rulla undan så hon inte skulle landa på mig och sen så små stegrade hon upp på vägen igen och jag lyckades hålla tag i tygeln så sen så hade både hon och jag lyckats komma upp ur snön och vi var helt genomtänka av snö och då började jag asgarva!!! Asså jag kunde bara inte sluta skratta!!! Så det var ju bara att hoppa upp igen och fortsätta rida:P

Senast jag ramlade av var i sommras och de var då inte lika kul eftersom jag typ skrapa upp hela ryggen å nacken men nu fanns de ju massa mjuksnö att falla i och då blev det faktiskt riktigt kul! Asså heeela dagen har verkligen varit misslyckad och så ridturen som jag trodde skulle bli så härlig och avslappnad slutade med att hamna i en snödriva:P Haahah då orkar jag verkligen inte sura längre så då kunde jag lika bra skratta :P

Imorn så har ju Maja Tingis så jag och Becca ska förmodligen fara till hennes pappas jobb och gymma och om inte å ska jag träna hemma, måste ju håll igång nu ;)

näe men nu börjar top model så jag ska gåå vi hörs pusshejj<3


tur att du är söt du lilla cp ponny :P







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback