You just might get it

Den har dagen har gått väldigt snabbt tycker jag! Anledningen kan ju vara att efter utsläppet vid så sov jag tills klockan 1 då mamma kom å väckte mig så fatta hur länge jag hade sovit annars!:O Heeeelt sjuukt men ganska så skönt^^,
Iallfall så blev det att fara ut till skrutt som blev naken häst idag eftersom Emma rakade henne så nu är hon korthårig och jättefiiin! Hon behövde verkligen rakas!!
Sen så drog vi in henne till Hippo där jag hoppade lite grann å det gick baara braa!:D

Hon är så grymt taggad på hinder nu och hon suger verkligen tag i de å de är verkligen en så otroligt häftig och härlig känsla!!:D Känslan går verkligen inte att beskriva men den är bara såå underbar och man känner verkligen i hela kroppen hur hon bara laddar å sen flyyyyyyyyyger viiii! :P hahaha men hon var duktig idag min lilla skrutt ponny ^^,

Hoppade inte överdrivet högt idag de sista språnget på ett räcke låg väll runt 1.05 och sen tog vi ner de 2 hål och sen hoppade jag en kort liten bana på 4 hinder och den låg på runt 90-95 så det kändes enkelt för henne :)

Är såååå galet taggad på tävlingssäsong nu att de är sjuuukt!!
Har iallfall anmält mig till Emma Emanuelsson träning den 28-29 januari och det ska bli jättekul!!:D Hoppas bara att hon sköter sig dåå! Hon kommer ju vara tvungen att vila 2 dagar innan träningen för vi ska på begravning i lycksele så hon kommer ju förmodligen vara väääääldigt taggad:P

Näe nu ska jag gåå vi höörs<3









du hoppar hela tiden känns det som! även fast hindren är låga så bör du ju inte hoppa HUR mycket som helst..

2011-01-10 » 00:43:48
» Elin

Tack johanna:)



Kul att Tingis är taggad och glad :D

2011-01-10 » 09:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback