We'r going to fast we better slow down

Ussscchhh, känner mig väldigt trött och sliten trotts att jag sovit i nästan 11 timmar i natt. Har huvudvärk och ont i halsen och jag skulle verkligen vilja krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och sova igen, men det går ju inte så då får man äta lite tabletter och hoppas på de bästa istället:P Ska ta bussen ut till Tingis som går 12.20 och sen ska jag förmodligen rida ut eftersom imorn är det äntligen hoppträning!!:D Missade ju första som var i söndags men nu kan jag vara med så det ska bli superkul!!:D Hoppas bara Tingis är på bra humör när de gäller hoppningen då!

Näe nu ska jag göra nå vettigt innan jag far ut till skrutt men vi hörs pusshejj<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback