When it hurts ceep smiling

Gissa vem som har träningsvärk idag? Joohoo du det sträcker ganska ordentligt i magen idag faktiskt men det är bra då vet jag att jag har kört på :)
Åt inte överdrivet mycke igår men träningen lockar ändå. Haha måste ju vara nå fel på mig för om jag tränar idag har jag tränat 4 dagar den här veckan!! hahaha jag brukar typ träna 1 gång var tredje månad och nu har jag tränat 3 gånger på 1 vecka! Så när jag kommer hem från stallet i eftermiddag ska jag nog sätta mig på cykeln och trampa minst en halv timme å sen blire att vibbra lite också tror inte jag kör mage idag faktiskt då kommer de typ att dö :P

Iallfall så äre typ snöstorm här så taggen på att fara ut är inte precis stor... Men men jag måste rida idag och jag hoppas verkligen att det inte har drivit igen vid sjön för då kommer man inte kunna rida i skogen på resten av vintern för då tar man sig inte förbi så jag hoppas verkligen att det går att rida där!

Näe nu ska jag snart börja göra mig i ordning vii hörs pusshejj<3

 ChillN in mjuuukisdräääkt ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback