You are so beautiful

Tog mig faktiskt ner till strömmis idag och hittade lite grejs som jag köpte :) Blev en ögonbryns penna, 2 nagellack, 2 tights och en helt vanlig svart långärmad tunika som ser nästan ut som en jag redan har men de är mitt favvoplagg just nu så då kan man ju behöva en nästan likadan ifall den andra är i tvätten:P Smaaart vaa? hhaah knappast men ändå^^,

Maja ska tydligen ha Tingis imorn också så jag måste verkligen hitta på något att göra då för annars blir jag galen!! Jag orkar verkligen inte ha tråkigt en dag till jag måste uuuut!! Jag kommer nog på något bra...

hahaha märkte att ni inte gillade läpp piercing but I don't care ^^, Jag tycker iaf de är snyggt och jag vill ha de ändå och jag SKA skaffa de på ett eller annat sätt... men ååh jussteee jag var ju inte tillräckligt cool för att skaffa de sååå vare ju -.-'

Näe nu ska jag sluta retas å försöka planerna något att göra imorn seeyaah!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback