Även när nätterna är som ljusat lyser stjärnorna klart

Gick ju inte sådär superbra att rida igår kan man ju säga.
Hann bara ta in Gucci istallet så började de ösregna och åska de blixtrade överallt.
Jag bestämde mig för att rida en liten stund iallfall och de blev verkligen en liten stund.
Gucci tyckte inte de var speciellt roligt att vara ute och de tyckte inte jag heller plus att de kändes inte så säkert att rida omkring när de blixtrade runt oss :S Tingis fick en ofrivillig vila och de fick också stå inne inatt så har varit och släppt ut de imose :)

Idag blir de hoppträning med Gucci för Eva Jonsson och de ska bli superkul, Tingis kommer jag nog rida på vägarna eftersom de är halkigt i gräset eftersom de regnar och jag vill inte riskera att hon halkar och sträcker sig!

Men nu ska jag börja göra mig iordning innan jag far ut pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback