Det ekar över hela staden

Igår körde vi iallfall in hästarna till Hippo å red i Hipposkogen å de gick bara braa:) Hästarna skötte sig snyggt och tyckte de var kul att galoppera på sandvägara!:) Sen igår mådde jag också riktigt dåligt..hade ont i hela kroppen, speciellt nacken som jag redan har problem med och sen frös jag och hade feber och bläää, blev bara att åka hem och käka ipren och lägga mig i sängen när jag kom hem.
Känner mig fortfarande inte helt hundra men några piller löser nog de problemet och de hindrade inte mig från att fara å jobba idag:) Tänker absolut inte slösa bort massa pengar på att vara hemma och tycka synd om mig själv, glöm de! Så idag har jag konkat runt på kartonger hit och dit och packat upp massa varor som jag känner nu inte har gjort under för min nacke precis... men men de går nog över snart, haha med lite fler piller :P

Ponny älsklingarna har fått vila idag så Mamma och Maja har varit där. Tingis har också fått på sig bakskor idag så nu är de bara att rida överallt och de känns suuper! Verkar som jag och Mamma ska fara ut å rida tillsammans imorn så då rider hon Gucci, men vi ska ev rida till Granhäcken så då kommer jag nog rida igenom Gucci däär:)

Näe, nu ska jag gå pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback