Everything you say to me takes me one step closer

Hemma nu efter ännu en härlig dag med Manda :) Vi drog ner till stan ett tag idag igen och bara gick runt mäst innan vi satte oss vid kajen och hade fötterna i vattnet, huuuuuur skönt som helst med tanke på att de har varit så grymt varmt ute hela dagen!

Nu är jag iallfall hemma och ska snart äta middag och efter de ska jag ut till ponnysarna:)
Ska rida Gucci längs vägarna och träna lite fattningar och tänkte rida Tingis på åkern, lär vara borta typ hela kvällen (speciellt om Gucci ska tjaffsa över att han inte vill gå själv) men de gör mig ingenting, de är faktiskt skönare att vara i stallet på kvällen :)

Aaa, juste fick en fråga om vilken ras Gucci är och han är reggad som svensk ridponny. Men han har till största delen New Forest i sig. Fast Tingis är också reggad som svensk ridponny och de är ju verkligen jättelika -.-' Tingis är ju inte ens från sverige så jag tycker de är ganska komiskt :P

Näe nu luktar de mat och jag är hungrig vi hörs senare pusshejj<3







verkligen jättelika eller inte:P





» Julia

Snygg blogg!

Besök gärna min och min kompis blogg! :)

2011-07-23 » 20:53:10

I do know this was a very interesting post thanks for writing it!

2013-03-15 » 06:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback