Hopptävling Vindeln L:C

Jag sa ju att jag skulle gå nolla!:D Är verkligen supernöjd med honom, första nollan i grunden i Lc och så blev de en dubbelnolla också! Och inte nog med de så kom vi 3a!!:D

Ibörjan på framridningen kändes han ganska seg och jag tyckte inte att han lyssnade så bra fram som jag ville att han skulle göra.
Sen på framhoppningen kändes de bättre, då låg han på ganska mycke i handen och eftersom deras framhoppning är så jäkla trång kände jag att jag inte riktigt fick med bogarna men kände att jag inte brydde mig så mycke om de eftersom jag visste att de skulle bli bättre när vi kom in på banan.

Eftersom de var ganska många "titthinder" så visade jag nästan alla och sen galopperade jag igång honom lite innan jag började.

Fick ett stort språng på 1an eftersom han inte riktigt lyssnade tillbaka kom ganska stort på 2an också. Sen kom han fint på 3an och hoppade upp sig bra på 4an. Sedan hoppade han ett jättsprång på 5an och tittade lite på muren som var 6an men hoppade rätt fint. Sedan kom vi bra på 7an och ett stort språng på 8an. Sen omhoppning kom vi bra på 9an, ganska snävt till 10 som han hoppade fint, Sen så kom vi ganska snett på 11 och han fick lite dålig kraft så han fick ta i ganska mycke och hoppade stort och sen så kom han fint på 12.

Kände verkligen under hela rundan vilka stora språng han tar och han hoppar jättemycke med ryggen!:)

Kände att de kanske inte var världens snyggaste runda men jag är jättenöjd över honom för han lyssnade jättebra!:)

nu ska jag ladda upp filmen vi hörs snart<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback