I guess I'm just superstitious

Blev inte att ta med kameran till stallet idag så de blir inga bilder:/
Iallfall red jag Tingis först på åkern en stund bara lite snabbt i alla gångarter så hon fick röra på sig eftersom hon gick ganska hårt igår. Sen så gick vi tillbaka till stallet och tog av henne sadeln oc hämtade Gucci och sen skrittade vi ner till vattnet och lekte lite och de var superkul! Tingis tyckte vattnet var jättekul och körde ner hela huvudet och blåste haha hon var så söt^^,
Haha och sen lyckades jag ramla av också men inte i vattnet som tur var :P
Jag var inte beredd på att hon ute i vattnet helt plötsligt fick nå ryck å börja stegra å springa upp på land och då halka jag fram på  halsen å jag var precis påväg att ta mig upp när jag började glida så då gled jag graciöst som ett kylskåp av på marken å sen satt jag där å asgarva ett tag^^, Hhaha typiskt mig och garva när man ramlar av (A)

Imorn jobbar jag ju halva dan och sen ska vi köra in Gucci på hippo så ska jag trimma lite grann där på någon av ridbanorna å så får Tingis vila :)

Nu ska jag snart sova godnatt!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback