I'll figure this one out

Sorry för dålig uppdatering igår men orkade inte skriva nått när jag var med manda:) gick ju på stan igår och köpte lite bra att ha grejer och sen for vi hem till henne, kollade på vampire diares säsong 1 innan vi drog iväg till kyrkudden och grillade:) kan ju säga att jag inte var världens bästa på att grilla pinnbröd, Haha mitt var alldeles svart men den var god ändå(a) sen sätt vi typ där hela kvällen innan vi för hem till manda igen och såg lite på vänner innan vi somnade:) så just nu ligger manda och sover:p idag ska jag åka ut till hästarna ikväll eftersom de är så varmt och sen får jag helt enkelt se vad som händer under dan:) men nu ska jag väcka manda pusshej<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback