keep you'r head in the game

Då har man varit ute hos ponnysarna och sagt hejdå<3

Red först Tingis på åkern och hon var huuuur fin som helst! Hon var jättelugn och avslappnad och kunde jobba riktigt fint!:)

Red sedan Gucci på åkern och de gick också bra:) Hade inte så höga krav på honom förutom att han skulle gå i form i alla gångarter:)

Känns lite jobbigt att lämna de men jag vet att Elin kommer ta bra hand om de:)

Planet går 06.00 och det blir att stiga upp 04.20!

Men nu ska jag göra några sista tidsinställda inlägg, har jag tur finns de någon typ av datorn på båten så kanske jag gör lite "live uppdatering"

hoppas ni får de bra här hemma och glöm inte att hålla koll efter mina tidsinställda:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback