Memories come and go

Söndag idag då trotts att jag tyckte de var söndag igår..man har verkligen ingen koll på dagarna under sommarlovet(A)
Idag består hela dagen av att fixa, packa och fixa ännu mer inför resan och sen ska jag ut till stallet också. Maja ska rida Gucci och jag ska rida Tingis. Känns säkrast att jag rider henne nu när hon är som hon är..vilket gör de lite jobbigt att lämna bort henne eftersom jag inte riktigt litar på henne just nu...Så Elin var på din vakt!

De är rätt bra väder ute så jag funderar på att lägga mig ute en stund, fast de blåser väldigt mycke men jag vill ju hinna jobba lite mer på brännan innan vi drar iväg ju(A) Kan ju inte gå runt å se ut som ett spöke! Fast jag känner mig på nått sätt ändå rätt brun..så länge jag inte ställer mig bredvid nån annan vill säga:P

Näe hoppas ni har en bra dag så uppdaterar jag sen när jag hinner pusshejj<3



Världens finaste Gucci<3






» Julia

Vill du gästblogga på min blogg? Läs mer om det här! : http://juliamogvall.blogspot.com/2011/07/tidsinstallda.html

2011-07-03 » 12:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback