Remember us and all we use to be

Älskade älskade Lilla Röda, jag saknar dig, saknar oss och våra framgångar.
Jag hoppas att du kommer igång ordentligt och håller länge framöver.
Trotts att de sa att jag inte skulle fundera på de så klart jag gör de ändå!
Precis som vi sa ''när hon väl blir skadad kommer man inte tro på henne eftersom hon kan vara sån ibland'' precis så blev de. Visst funderade jag mycke på att ifall vi böjde igenom henne så trodde jag inte att hon skulle vara helt ren men å andra sidan kunde hon gå så himla bra där imellan..
Jag blir så frustrerad för hur jag än vänder och vrider på de så kommer jag inte fram till någonting.

På Div 1 träningen kan hon ju omöjligt ha haft ont för hon var verkligen så laddad och tyckte de var buskul, men tidigare på hippotävlingen i Februari så gick de ju inge bra alls och hon höll på att dumma sig. Hade hon ont då eller inte? Har de bara kommit och gått?
Jag har ingen aning men nu ska jag bara fokusera på att du ska bli bra igen.

För vi ska ju bli bäst!<3









Älskling du är allt jag önskat och lite till<3






» Saga

Så duktiga<3

hoppas allt blir bra med Tingeling och att ni fortsätter framåt som ni gjort hittills<3

2011-07-07 » 17:03:14

vad är tidsfördriv?

2011-07-07 » 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback