Stay true, stay you

Tänkte göra en 3 punkts lista över mina styrkor och brister som ryttare. Tror faktiskt att de kan vara bra att göra sånna här listor speciellt att komma på vad man är bra på. För jag har väldigt lätt för att bara fokusera på de saker jag är dåligt men med en sån här lista måste man också komma på något man är bra på. Men iallfall här kommer den:)


Mina Brister:

1. Jag har lätt för att fastna i vänsterhanden, varför vet jag inte riktigt men jag måste ju typ vara starkare i den handen eller nått.

2. Jag har rätt dålig sits. Jag skjuter fram axlarna istället för att sträcka upp mig ( har lite med att göra att jag har väldigt spända axlar som jag brukar få ont i nacken av )

3. jag har inte världens bästa tålamod och kan ganska lätt bli irriterad när de inte går som jag vill.

Mina Styrkor:

1. Jag är målmedveten och har jag bestämt mig för att klara något ger jag inte upp i första taget.

2. Jag är bra på att vara följsam över hinderna.

3. Jag är bra på att ta åt mig kritik och lyssna på vad mina tränare och andra säger åt mig.


Kan komma på massor av fler brister jag har och jag fick faktiskt kämpa med att komma på mina 3 styrkor. Men jag har väldigt svårt att erkänna att jag faktiskt kan vara bra på någonting. Men jag måste ändå erkänna att jag tycker ändå att jag är en ganska bra ryttare :]








åh vilka söta ponnyer du har, johanna!

riktigt fin blogg med för den delen! :D

lust at följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-14 » 23:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback