Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Usch har en hemsk huvudvärk som jag haft nu i 2 dagar som inte tycks vilja ge sig. Kul. Jättekul.

Iallfall så är planen att eventuellt fara in till hippo idag och rida i hipposkogen annars så får jag hitta på något annat att göra med de:) Försöker också att planera in någon dag man kan fara in på hippo och hoppa Gucci för Eva Jonsson så ska försöka prata med henne om de också. Sen är de ju tävling i Vindeln om 2 helger så jag hinner ju hoppa minst 2 ggr innan :)

Näe nu är planen att titta på New Moon, såg ju Twilight igår och har börjat läsa Eclipse igen så allt går enligt planerna haha;)

Ska försöka lägga upp lite bilder från kryssningen sen men märkte att vi egentligen inte har så många bra bilder och vi fotade nästan ingenting heller men jag ska se vad jag hittar:)

hoppas ni hare bra pusshejj<3






Söt ponny, vilken ras är han? :)

2011-07-22 » 23:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback