All I want is you to breath

Var länge sedan jag frös så mycke som idag när jag tittade på Beccas match! Satt verkligen ba å skaka!
Resten av kvällen/dagen spenderades på tomtebo och sen moppade jag hem igen vid 9:)
Är sjukligt trött å ska sova nu! Imorn ska Gucci skos å mamma ska ta hästarna:) Då passar jag å Becca på att dra mot stan å kolla in tivolit :)
Ska bli kuuul!

näe sova vi hörs pusshejj<3

aa vänta jag kan ju svara på de frågor jag har fått och jaa vi ska ta våra hästar på bete snart till Grubbe men har inte riktigt planerat när men innan den här månaden är slut iallafall. Sen min tröja så jaa de är jag och Tingis!:) Hittade en hemsida där man kan beställa egna tröjor och andra egen märkta saker ( har också 2 muggar med samma motiv ) men kommer tyväär inte ihåg vad hemsidan heter... aa men godnatt iallfall puss<3



så äre när man har världens snyggaste tröja ;)






cool tröja! har du beställt eller tryckt själv? :)

2011-06-13 » 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback