All these confusing thoughts

Trotts att jag knappt gjort nått idag så har jag varit sjukligt trött hela dagen. Man blir typ tröttare om man sover långt in på dagen för halv 12 känns typ länge för mig eftersom jag brukar vakna vid 10 i vanliga fall:P
Men men de var ganska skönt:)
Hahah sen kan jag berätta att Manda hade fått ögoninflammation pga att hon fått för kraftigt lufttryck mot ögat, hehe oups(A) Men jag trodde att hon fattade att hon skulle fälla ner skärmen för ögonen(A)

Har iallfall varit hos Gucci å ridit honom på banan å de gick väll sådär. Tycker han var lite jobbigt i innerhanden och något springig. Fick vara bestämd med honom i fattningarna eftersom han gärna ville dra iväg i slängtrav istället vilket inte accas!

Näe imorn blire å ta ut skrutten på en tur i skogen och promma med Tingis<3

Hoppas ni haft en bra dag pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback