Get out of my mind

Idag har jag jobbat nästan hela dagen:) Har packat upp varor och frontat och sånt. Känns bra att tjäna lite extra pengar! Sen jag kommit hem har jag suttit och tränat moppe och lyckats få godkänt en gång till och nu behöver jag bara klara de en gång till innan jag får göra provet^^, Känns lite nervöst med tanke på att jag bara har 4 gånger kvar:S

Imorn så ska Maja ha ponnysarna och jag ska på stan med Manda, Ska först till frissan 10.45 och sen kommer Manda nån gång vi 12:) Sen så ska hon sova hos mig också så de blir suupeer! Näe nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge vi hörs pusshejj<3



Taggade tjejer på valbooorg^^,<3






lägg upp bilder från valborg?^^ kul och se:D

2011-06-03 » 00:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback