I need something more

Denna dag har varit rätt skön men jävligt kall! Har frysit i stort sett hela dagen om jag ska vara ärlig! Hade brändbolls turnering idag å gissa vilket superlag som vann för andra året i rad? ;) Jo självklart vårat superlag å de var ju tur att jag har så grymma lagkamerater eftersom jag abosult inte kan träffa bollen eller fånga bollen så de ända jag duger till är att springa...om ens de -.-' aja vann gjorde vi i allafall så vi får väll hoppas på att man vinner nästa år också :)
Sen drog jag och favvoflikkan till stan å käka på Subway å sen satt vi där å chillade ett tag eftersom båda var för trött för att göra något :P
Sen så for vi till Tingis och Gucci så Favvoflikkan fick hälsa på de och sen for vi ner en sväng till Beccas mamma och sen till Beccas pappa på tomtebo och sen till OK för att jag skulle tanka för första gången i mitt liv och man kan ju säga att jag var duktig...hahaha var verkligen ursämst tills jag kom på hur jag skulle göra^^,
Sen så for jag hem till mig :)

Är sjukt trött å planerar att lägga mig tidigt ikväll! :)

Näe hoppas ni haft en bra dag så hörs vi pusshejj<3

Saknar håret...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback