I try to put my finger on it

Har moppat ut till stallet och tog in och borstade på Älskade Lilla Röda och gav henne kraft och pussade och gosade på henne och sen så tog jag en barbacka tur med Älskade Lilla Grå i skogen och han skötte sig baara bra:)
Fast vi blev jagade av en läskig geting vilket var mindre kul:S Haha hade typ panik där ett tag eftersom den inte ville försvinna men sen så lyckades jag mörda den(A)

Näe sen har man moppat hem å käkat go midda å sen så blire snart kladdkaka me jorgubbar!! Could it BE any better?!! Förmodligen inte! Imorn ska ja nog vara me Becca å om de ska vara så där supervarmt imorn också blire att dra å bada!:)

Näe nu ska jag kolla bloggkoll och sen ska jag byta datorn så jag kan lägga upp Calle filmen:)
Vi hörs pusshejj<3


Hahah failad bild på failad tjej med oranget hår men som ljust nu är mera gult -.-'





» Sofia

Är det tingeling på tröjan?

2011-06-12 » 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback