If I only could be running up that hill

För att sumera dagen har den varit riktigt häärlig! Var på stan med Becca och drog chillade vid kajen i solen som sprack upp på eftermiddagen så resten av dagen har de varit super väder!:)
For sen ut till ponnysarna i shorts och linne och gick en prom med Tingis till sjön är hon fick stå och beta ett tag och sen gick vi tillbaka. Under tiden så fick Gucci gå i betes hagen och hade inte alls lust att gå där ifrån -.-' Fick jaga honom runt hela hagen eftersom så fort jag närmade mig for han iväg i galopp och sparkade bakut och brallade och sen stannade han på andra sidan hagen och tittade på mig och såg riktigt busig ut och sen när jag kom nära honom igen så gjorde han samma sak igen -.-' Efter ett tag lyckades jag iallfall ta fast honom men då hade klockan blivit ganska mycke så jag longerade honom på banan i några minuter istället och de gick bara bra :)

Hade tänkt göra det här till ett bildinlägg eftersom jag varit duktig på att fota med mobil kameran idag men självklart ska mobil jäveln trilskas så de går inte att ladda in bilder ( men de kanske blir så om man tappar telen i golvet tillräckligt många gånger? )

Just nu sitter jag iallfall och väntar på att Becca ska komma hit igen och sen ska vi moppeplugga:) Hon skriver provet den 7 och jag den 9 så hon har lite mer brådis än jag på plugget:)

Näe men vi hörs pusshejj<3








Vars ska du ha ponnyerna på bete? :)

2011-06-01 » 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback