The good stuff destroys you

Blev ingen powernap för mig utan har istället varit ute en stund å träffa lite peeps:) trevligt trevligt!
Imorn låtere som om jag kommer dra mig mot rödäng vilket blir ännu mera trevligt!:D

Näe planerar att snart studsa i säng känner mig inte sådär super pigg, en förkyldning hänger över mig men jag tänker göra allt för att hålla den borta!
Sen så får man inte glömma bort att jag ska iväg till ponnypluttarna helle<3

Joo sen så har vi ju väldigt sen skolavslutning iår.. fattar egentligen inte varför men vi får börja en vecka senare än de andra så de känns ändå nice :) Går faktiskt hellre längre å börjar senare än att sluta tidigare å börja tidigare.

Näe sängen och duschen ropar vi hörs pusshejj<3

 de där med röda läppar är inte riktigt min grej :P





du var seriöst skitfin i de!! verkligen :)

2011-06-14 » 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback