There's no real love in you so why do I keep lovin you

Hemma från jobbet nu och hunnit gå en prom med hunden:) Började med att sitta i kassan ett tag och sen kom Ica så då har jag bara packat upp varorna.
Maja hade ju hästarna och Gucci var tydligen galen och låtsades vara rädd för allt :P Lilla skrutt!
Sen så lyckades vi sko Tingis men bara fram så de gäller att rida på mjukt underlag i 4 veckor tills vi ska försöka sko henne bak igen. Som tur är finns de ganska mycke gräs ytor man kan rida på för jag vill helst inte låta henne vila 4 veckor till. Men ska sitta upp på henne för första gången imorn och då kommer jag hålla mig på åkern :)
Enligt Eva verkar de som om jag får börja trava 5 min per dag och sedan öka upp eftersom, så de blir super så får man ju hoppas att hon inte är helgalen men hon kan likabra vara superlugn och snäll också och bara vara tjock och seg så de blir spännande!:D<3

Imorn ska jag också rida ut med Elin som fått låna en häst i stallet så då rider jag ut med henne på Gucci så får man väll se om han är galen eller inte. Vi har ju börjat ge honom lite havre också för att han ska kunna börja bygga lite muskler men om han blir för galen så får man försöka ge något annat för tidigare har han bara ätit betfore och mineraler:)
Sen efter stallet ska jag ner på stan och möta upp Manda, ska nog inte köpa någonting speciellt eftersom jag behöver pengarna till kryssningen om en vecka!!!!:D Känns UNDERBAAAAAAART!!:D<3

Näe hoppas ni haft de bra och legat ute och solar i de här underbara vädret vi hörs pusshejj<3






» Vicky

Krafft bygger muskler, havre ger energi ;)

2011-06-28 » 16:29:30

Proteinrikt foder är bra för musklerna. Havre är bra för energi :P

2011-06-28 » 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback