Thinking about you,thinking about me,thinking about us and what we'r going to be

UNDERBAR DAAAG!!

Det är typ 25+ och jag har legat ute i solen ett par timmar för mycke och ser mer eller mindre ut som en kräfta...

Iallfall så vare Div 1 träning imorse med Calle och de gick baara braa, han var lite stark och tung men när jag verkligen fick honom på bakdelen så hoppade han suuuper!:) Hoppade en liten bana på 7 hinder och de kändes som om han inte riktigt kom igång för än efter 3 hinder men sen så hoppade han super:) Snäll häst!

Sen for jag å mamma direkt ut till vårat stall och jag red barbacka på Gucci ett tag i skogen och joggade honom å de gick bra, han skötte sig och jag märker att han börjar bli mer stadig i formen nu vilket gillas!:) Undertiden jag red så gick mamma en promenad med Min Vackra Flicka och betade henne<3

Sen så resten av tiden har jag spenderat halvsovandes i solstolen och frågan är ju om jag inte somnade där ett tag för jag fick typ ryck hela tiden haha:P

Imorn bär de av till skogen med klassen och paddla kanadensare och sova i tält...
kan väll inte säga att jag är sådär suupertaggad men om de ska bli fint väder känns de bättre. Måste verkligen packa ikväll och högst upp på den listan står väll solskyddsfaktor kan jag tro..

aja, nu ska jag gåå vi hörs nog mer ikväll pusshejj<3



Min fina fina filcka,<3





Dricker du allkohål? Har du var full någon gong?

Gilar din blogg. Kram!

2011-06-06 » 18:02:08

Så fin bild!!!!!!!

2011-06-07 » 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback