We will still stand tall

Tjockiskvällen hos Manda blev då lyckad å vi såg på 3 filmer:) Först såg vi Shutter Island som var väldigt komplicerad och man var tvungen att tänka hela tiden men den var riktigt bra! Synd bara att man inte kan se med text för den var lite för svår att se utan text och jag tror jag hade fattat den direkt annars:)
Sen såg vi Scream 4 som också var riktigt bra! Själv tycker jag att de var den bästa av alla Scream filmerna! Väldigt oväntad och jag och Manda var helt säker på att vi visste vem mördaren var men så visade de sig att vi hade helt fel:P Men sen ska absoult ses!
Sen såg vi Remember Me och den var riktigt fin, inge mer å säga om de.

Sen så idag så har vi flyttat hästarna på sommarbete till Grubbe och de verkade väldigt nöjda över att fått komma dit:)
Gucci fick vila idag och bara gå runt och ta in massa intryck av de nya stället.
Imorn planeras de att köra in till Hippo och hoppa innan tävlingen i stöcke till helgen:) Hoppar L:d L:c med Gucci då vilket blir lagom.

Tingis ska skos på tisdag och förhoppningsvis går de att sko henne och om de inte gör de så kan jag inte börja rida igång henne.. Men jag hoppas på att de går att sko henne då för efter de är de bara att börja sätta igång henne vilket ska bli kul!:)
Eftersom jag aldrig har satt igång en häst förut så har jag frågat min mentor Eva Jonsson om hjälp och  förhoppningsvis kan hon hjälpa mig lägga upp ett schema för hur jag ska göra:)

Så nu får man ju hålla tummarna för att hon går att sko!






varför skulle hon inte gå att sko?

2011-06-26 » 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback