When our eyes meet I know you see

Glad midsommar på er allihop och vädret i umeå bjuder på....regn, kallt och supermulet. Förvånad? Inte de minsta -.-'

Sitter mäst och fördriver tiden med att klicka runt på datorn innan jag ska käka frukost/lunch innan jag ska ta mig ut och rida Gucci i skogen :) Trotts att de regnar känner jag mig faktiskt taggad på de, måste ju va nå fel på mig :P

Näe resten av dan ska spenderas med släkt hemma hos mormor å morfar. Blir sääkert trevligt..

Sen får vi se vad som händer imorn om Jag, Manda och Becca skulle dra och tälta men om de ska regna så skipps de! Men sen får vi inte tag på Becca vilket är gryyyyyymt irriterande, så Becca om du mot förmodan läser de här kan du väll ringa!? Annars planerar jag och Manda tjockis kväll igen:P Hhaaahha, vi gillar tjockiskväll!!

Näe, men iallfall hoppas ni har en bra dag och fint väder så hörs vi pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback